30/04/2021 Opinió
Mala praxi per part d’Iberdrola
Antonio Mora Vergés

Pel·lícula de l’acció si més no fraudulenta de Iberdrola en relació al Codi Unificat de Punt de Subministrament (CUPS) d’Antonio Mora Vergés, de llum i gas, del seu domicili del carrer Aneto, 18, 08211 Castellar del Vallès:
1. La companyia comercialitzadora d’Antonio Mora Vergés, era fins al fets que es relataran Factor Energia.
2. Un comercial d’Iberdrola –sense escrúpols– contacta amb Raquel Catalan Romero, veïna del carrer Anteto, 18 BIS, que segons manifesta estava conduint i li fa una oferta, quan li demana els CUPS ella li diu que no és a casa, i el comercial li diu que ell s’ocuparà de tot. La senyora Raquel Catalan Romero té el gas i la llum amb la comercialitzadora/distribuïdora de gas Naturgy.
3. El comercial s’endú els CUPS del carrer Aneto, 18, i en adornar-se que van a nom d’Antonio Mora Vergés, fa un canvi de nom, amb infracció de la normativa legal, i conculcant la llei de protecció de dades –m’explicaven que aquesta conducta és habitual per part d’Iberdrola, i que forma part del seu modus operandi.
4. Raquel Catalan Romero rep la factura habitual de Naturgy del carrer Aneto, 18 BIS, i les d’Iberdrola corresponents al carrer Aneto, 18, i  retorna aquestes segones. Iberdrola la col·loca en una llista de morosos, i alhora ordena a la distribuïdora de llum FECSA-ENDESA que tallin el llum, i a la distribuïdora de gas Naturgy que s’enduguin el comptador  –ambdós serveis, recordem, són del carrer Aneto, 18.
5. El dia 13.04.2021 tallen la llum del carrer Aneto, 18, i Factor Energia li diu a Antonio Mora Vergés que  caldrà demanar una nova alta,  alhora que s’inicien els tràmits, Antonio Mora Vergés presenta denuncia als mossos i a la OMIC de Castellar del Vallès. 
No tindran llum fins al dia 20.04.2021, a la casa viu una persona de 88 anys que hauria d’estar sempre en connexió amb el Servei d’Urgènces Mèdiques.
6. El 23.04.2021 un operari de Negdia intenta endur-se el comptador de gas, quan se li explica la situació, decideix no fer-ho, i se li prega que s’endugui còpies de la denúncia policial, i del darrer rebut  de gas a nom d’Antonio Mora Vergés
7. Iberdrola aplica allò del “Sostenella y no enmendalla”, i no atén les demandes d’Antonio Mora Vergés, que reclama alhora que la indemnització pels danys i perjudicis, que se li retorni la titularitat dels CUPS del seu domicili, amb expressa notificació escrita, tant a ell mateix com a Factor Energia.
8. Es posa el tema en coneixement de la CNMC, i s’envia còpia d’aquest escrit a RAC1.
9.  Necessitem les dades del comercial  perquè respongui de la seva conducta, si més no negligent, davant la justícia.

Comparteix
M'agrada
Comentaris