Segons dades de Comerç Castellar, dimecres es van vendre a la fira unes 8.000 roses i els llibreters van esgotar prop del 70% dels llibres que van portar a les seves parades
El sol i el bon temps en general van contribuir a fer del Sant Jordi d’aquest dimecres una de les diades més multitudinàries que es recorden des que la fira s’organitza a la plaça d’El Mirador. Les vendes de llibres i roses així ho confirmen també. Segons ha detallat Comerç Castellar, organitzadors de la fira en col·laboració amb l’Ajuntament, en xifres generals, es van vendre més de 8000 roses a la plaça d’El Mirador durant la jornada de dimecres.
Pel que fa als llibreters, de tot el volum de llibres que van portar a les seves parades es va vendre un 70%. Aquestes xifres es corresponen a la major afluència que altres anys gràcies al bon temps. De fet, des de Comerç Castellar apunten que van haver d’ampliar l’horari de fira perquè, a l’hora de tancar, la plaça estava plena de gent gaudint de la fira i comprant a les parades.
Les bones vendes aconseguides a Castellar segueixen la tendència a Catalunya que va viure un dels Sant Jordi més massius dels darrers anys superant els 7 milions de roses venudes, segons el Gremi de Floristes. El sector del llibre també va sortir molt reforçat d’aquest Sant Jordi amb un increment de vendes del 15% i una facturació d’uns 26 milions d’euros que es tradueixen en més de 2 milions de llibres venuts.