Els representants de Lokalismo 2.0 a la roda de premsa també van presentar un model provisional de cartell per la festa_617x412
- Sergio Ruiz
30/11/2014 Actualitat
Lokalismo 2.0 ja prepara la festa de cap d'any
The Madre Festival tornarà la nit de cap d'any amb Carles Pérez, presentador de ‘El matí i la mare que el va parir', com a cap de cartell
Sergio Ruiz
The Madre festival tornarà a animar la nit de cap d'any de Castellar amb una sèrie de novetats amb les que s'espera superar la festa de l'any passat. Així ho van explicar els representants de Lokalismo 2.0 aquest dissabte al matí en una roda de premsa a El Mirador.

La celebració tornarà a situar-se a l'Espai de Vilabarrakes, al polígon del Pla de la Bruguera, i comptarà de nou amb dos espais, un de gran amb música tot èxits i un altre de més petit amb música electrònica. Aquest any, a més, la festa comptarà amb el convidat de luxe Carles Pérez, presentador del programa de Ràdio Flaixbac El matí i la mare que el va parir, qui encapçalarà el cartell seguit d'un ampli repertori de discjòqueis locals.

La festa tindrà un aforament de 3380 persones i compta amb tres tipus d'entrades que inclouen totes elles tres consumicions, cotilló, cava a l'entrada i esmorzar a la sortida. El primer grup d'entrades son les pre-anticipades, de 25 euros, que es van esgotar als pocs dies de sortir a la venda. Actualment s'estan venent les anticipades de 30 euros, ja gairebé esgotades. "Estem molt contents perquè la venda d'entrades està funcionant realment bé sense haver fet una promoció exhaustiva. Encara no hem sortit a Ràdio Flaixback, no hem fet publicitat extra a cap xarxa social. La gent que ve és perquè ja ens coneix de l'any passat o bé n'ha sentit a parlar", explica David López, cap de premsa de The Madre Festival. També hi haurà les entrades generals, de 35 euros, que, en cas de que no s'hagin esgotat el mateix dia de la festa, es podran comprar a taquilla per 40 euros. Les entrades generals, a més de als promotors, també es podran comprar a través de la pàgina de Facebook de la festa.

També hi haurà un servei de bus que sortirà des de Sabadell, Sentmenat i Terrassa, ja que són les localitats des d'on s'espera que vingui mes gent. No obstant, els organitzadors de la festa pretenen arribar a més poblacions del Vallès i el Barcelonès. Per això, els que ho desitgin podran sol•licitar un bus que surti del seu municipi al mail busthemadrefestival@gmail.com per que l'entitat Lokalismo 2.0 estudiï la seva viabilitat. El transport en bus es podrà demanar també a la pàgina de Facebook de The Madre Festival per un preu de 6 euros a partir de la setmana que ve. A més, aquesta vegada s'intentarà millorar aquest servei per que no hi hagi els problemes i confusions de l'any passat.

Pel que fa a les principals queixes que hi va haver en la passada edició de The Madre Festival, Lokalismo 2.0 ha tractat de solucionar-les amb noves mesures. Per evitar les llargues cues a l'entrada, els organitzadors han dissenyat una entrada en format paper i hi haurà més persones controlant l'accés a la festa. "Mentre que l'any passat funcionàvem amb tres controladors a l'entrada, aquest cop en tindrem cinc. També controlarem la quantitat de gent que entra i surt a través d'un programa informàtic que a més ens permetrà reconèixer si les entrades son autèntiques o no", assegura Marc Gorriz, president de Lokalismo 2.0. També s'ha intentat posar remei al problema del guarda-roba gairebé doblant els metres quadrats destinats a aquesta funció. "Més enllà de les cues que es van formar al guarda-roba l'any passat, el problema principal va ser que aquest estava fora, i això vol dir que la gent estava passant fred mentre esperava. Aquesta vegada tindrem dos guarda-robes adherits a la carpa gran per evitar grans aglomeracions", comenta Gorriz. Les carpes, a més, seran de tipus poligonal per millorar l'ambient, el so i la il•luminació de la festa.

Els patrocinadors de The Madre Festival que fins ara hi ha tancats són Coca-Cola, Burn Energy Drink, Nescafé 3 en 1, que oferirà cafè amb llet a l'esmorzar i Ron Ritual. Pel que fa a la publicitat, l'entitat aviat penjarà al seu nou canal de Youtube el vídeo promocional de la festa. La promoció també es farà a través d'altres xarxes socials com Facebook, Twitter i Instagram, a més d'anunciar-se a Ràdio Flaixbac.
Comparteix
M'agrada
Comentaris