05   Junta Local de Seguretat 01_1440x961
Els membres de la  Junta Local de Seguretat a Ca l'Alberola || Aj. Castellar
21/03/2025 Actualitat
La Junta Local de Segurat fa balanç de l'any policial

La trobada ha comptat amb la presència de la subdelegada del Govern espanyol a Barcelona, Carmen Garcia-Calvillo, el director general de la Policia, Josep Lluís Trapero

Castellar continua sent un dels municipis de més de 20.000 habitants amb l’índex més baix de delictes. Aquesta dada s’ha donat a conèixer en el marc de la Junta Local de Seguretat, un òrgan que aplega diferents cossos de seguretat i emergències i que s’ha reunit aquest migdia a les dependències de Ca l’Alberola. Durant la sessió s’ha destacat que el balanç de l’any policial és novament positiu. Més enllà de les dades, l’alcaldessa ha volgut remarcar que “la percepció de la ciutadania és que la nostra és una vila segura, segons indiquen les dades del darrer Dibaròmetre publicat per la Diputació de Barcelona”. D’acord amb la darrera enquesta de 2024, la seguretat ciutadana “no figura entre els cinc temes que preocupen més als castellarencs”, explica Rivera. “Malgrat aquestes bones dades hem demanat a la Junta no abaixar la guàrdia, no relaxar-nos i continuar col·laborant entre tots els cossos de seguretat per adaptar-nos, perquè el futur de Castellar continuï sent segur”, afegeix l’alcaldessa.

 

La Junta Local de Seguretat ha tingut lloc aquest divendres al matí a Ca l’Alberola amb presències destacades com la de la subdelegada del Govern espanyol a Barcelona, Carmen Garcia-Calvillo, el director general de la Policia, Josep Lluís Trapero i el director general de Policies Locals, Daniel Limones, tots càrrecs que s’han estrenat aquest mandat. De fet, també ha estat la primera vegada de la nova alcaldessa de Castellar Yolanda Rivera presidia una Junta Local de Seguretat.

Comparteix
M'agrada
Comentaris