L’acte va ser presidit per Oriol Junqueras, acompanyat per Diana Riba i altres membres de la nova executiva del partit
Divendres passat, la portaveu del Grup Municipal d’ERC Castellar, Dolors Ruiz, i el president de l'Executiva local, Txema Navarro, van assistir a la trobada de l’Executiva Nacional amb la militància del Vallès que es va fer a la Torre d'en Gorgs de Barberà del Vallès i que va comptar amb representants del Vallès Occidental i Oriental.
Dolors Ruiz va destacar la rellevància d’aquestes trobades per enfortir la relació entre la direcció i la militància, així com per fer arribar les inquietuds de la ciutadania de Castellar del Vallès. “Aquestes reunions són clau per coordinar accions i continuar treballant per un país més just i democràtic, vetllant també per les necessitats del nostre municipi”, va afirmar.
L’acte va ser presidit pel president del partit, Oriol Junqueras, acompanyat per Diana Riba i altres membres de la nova executiva del partit. Durant la trobada, es van debatre els principals reptes polítics i socials d’Esquerra Republicana i es van definir estratègies per enfortir el projecte republicà al territori.
També es va informar sobre el procés del 30è Congrés Nacional, que se celebrarà els dies 15 i 16 de març. Avui, 4 de febrer, s'obre el termini per presentar esmenes i aportacions als documents de les ponències polítiques, estratègiques i estatutàries, que es debatran en congressos territorials i comissions sectorials abans de la votació final en el plenari. “Treballem responsablement des del municipalisme com a estratègia de país i de futur”, va concloure Txema Navarro.