El Centre de Serveis va acollir divendres una ponència d'Alicia López Carles, directora de Connect-IN, organitzada per ASEMCA
El Centre de Serveis per a Empreses va acollir divendres passat una ponència sobre l'aplicació de la intel·ligència artificial (IA) en la gestió de les vendes B2B organitzada per ASEMCA. L'acte va comptar amb la participació d'Alicia López Carles, Directora de Connect-IN, un servei destinat a donar suport a les empreses en l’execució dels seus projectes d’internacionalització cap a qualsevol mercat del món.
Durant la sessió, López va oferir una visió introductòria sobre com les eines d'IA poden transformar el procés de vendes B2B. Els assistents van tenir l'oportunitat de conèixer aquesta nova tecnologia que permet l'optimització de les estratègies de vendes i millorar l'eficiència operativa.
La ponència va començar amb una introducció de les bases de la intel·ligència artificial i com aquesta tecnologia ha evolucionat en els darrers anys. Es va destacar la importància de la informació que les persones han d'aportar i de la supervisió de les dades generades per la IA. També es van presentar les principals eines d'ús habitual per a la cerca i obtenció d'informació, destacant que les versions de pagament d'aquestes eines gratuïtes ofereixen desenvolupaments molt més acurats i detallats.
Per a més informació sobre la ponència i les eines d'IA presentades, es pot contactar amb ASEMCA. També es pot visitar la pàgina web de Connect-IN per a conèixer més detalls sobre els seus serveis i solucions tecnològiques.